הובלות לסטודנטים בבאר שבע

מחפשים חברת הובלה שתעזור לכם בהובלות לסטודנטים באיזור באר שבע?  צרו קשר עם חברת "נקסט – הובלות"!
אנו מציעים מחירים נוחים וגם עזרה בשירותי הרכבה ואריזה עם סבלים מקצועיים וכל הכלים הנדרשים. 

אתם תדאגו לציונים ואנחנו נדאג לכם

מעבר הוא תהליך לא פשוט, במיוחד כאשר יש לך עוד המון דברים על הראש: סוף סמסטר, עבודה שצריך להגיש, וכ"ד. הדבר היחיד שסטודנט מסוגל לחשוב אליו זה עוד כמה שעות שינה ובטח אין לו זמן לתכנן מעבר כמו שצריך. כולנו היינו במצב הזה, כאשר התרוצצנו בין לימודים לעבודה וחזרה, לכן אנחנו מתייחסים לסטודנטים שלנו בחיבה מיוחדת.

מתי זה זמן נוח?

בחברתינו עובדים מספר רב של צוותים מקצועיים, מה שמאפשר לנו לתכנן בצורה גמישה את לוחות הזמנים של ההובלות ולתת מענה ללקוחות שצריכים הובלה מעכשיו ועכשיו. אנחנו ניתן מענה לכל אחד, גם עם המעבר הוא דחוף ולא משנה אם אתם עוברים לדירת שותפים או מעונות!

כמה עולה ההובלה לסטודנטים?

אצל סטודנטים, גם אם הם גרים בדירה זמנית, רק ספרי הלימוד לבדם יכולים בקלות לטפוס כמה קרטונים גדולים וכבדים במיוחד. תוסיפו לזה מיטה, מזרן, ארון בגדים, גיטרה, מחשב, טלוויזיה ועוד, וכבר יש לנו לא מעט דברים שלא תוכלו להעביר בעצמכם, או עם חברים, והזמנת שירותי ההובלות יכולה להראות אופציה יקרה מידי. אנחנו ב NEXT מבינים את המצב הכלכלי הלא פשוט של הסטודנטים, ולכן כל סטודנט שיפנה אלינו יקבל הצעה מיוחדת  תלויה כמובן בכמות הדברים שצריך להעביר.

איך לישון בשקט בזמן המעבר?

אנו יודעים לטפל בהובלות קטנות ובינוניות, נעזור לארוז את הדברים שלכם בצורה הטובה ביותר ונעביר אותם לכתובת חדשה כך שהמעבר יהפוך לפשוט, קל ולא מעייף! אתם יכולים להיות בטוחים, כל הציוד שלכם בידיים טובות, כך שאפשר לישון בשקט. המובילים שלנו יכולים לתת מענה להובלה בכל רמת המורכבות ויודעים לטפל נכון בכל ציוד או רהיט.

כאשר אתם משתמשים בשירות של הובלות קטנות ב NEXT אנחנו יכולים להבטיח לכם:

לכן, אם אתם סטודנטים וזקוקים להובלה, אנא צרו איתנו קשר! דברו אתנו ונציגנו יעזור לכם עם הצעת מחיר ולוח זמנים של ההובלה!

מחפשים חברת הובלות לסטודנטים בבאר שבע והסביבה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת!​

השאירו פרטים ונחזור אליכם,
או לחצו התקשרו 050-3061520