הובלת מיטה בבאר שבע

מחפשים חברת הובלה שתעזור לכם בהובלת מיטה באיזור באר שבע בבטחה?  צרו קשר עם חברת "נקסט – הובלות" ותשכח מצרות ודאגות מיותרות!
אנו מציעים מחירים נוחים לכל סוגי ההובלות, וגם עזרה ב
הרכבה ואריזה עם סבלים מקצועיים וכל הכלים הנדרשים. 

הובלת מיטה - שאלות נפוצות

האם צריך לפרק את המיטה לפני ההובלה?

בהחלט. לפני הובלת המיטה, יש לפרק אותה. אתם יכולים לטעון שלא הגיוני לפרק מיטת יחיד למשל. הגיון קיים כאן, העניין הוא שפתחי הדלתות בדירות שלנו הרבה פעמים קטנים מידי.

האם לפרק לבד או להזמין איש מקצוע?

הכל תלוי בביטחון העצמי שלכם ובזמינות של כלי עבודה הדרושים.
בדרך כלל כל מיטה כוללת:

  • בסיס
  • גב המיטה
  • דפנות

על מנת לפרק מיטה רגילה יש צורך רק במברג וקצת זמן. שירותיו של איש מקצוע עשויים להיות נחוצים אם יש לכם מיטה לא סטנדרטית, למשל מיטת קומותיים או מיטה בהזמנה אישית.

האם המיטה צריכה אריזה?

 אם אתם מתכננים להעביר מיטה רגילה, האריזה תהיה מיותרת. אבל אם מדובר ברהיטים נדירים או יקרים זהו סיפור אחר לגמרה. תוכלו להשתמש בחומרי אריזה שונים, למשל ניילון נצמד, נייר וסלוטייפ.

האם יש צורך בהכנות מיוחדות, כמו למשל ריסוס לפני ההובלה של חומרים שדוחים מים?

 זה נתון לשיקולכם, אך הנסיון שלנו מראה כי השימוש באמצעים כאלה מיותר.

האם צריך לנקות את המיטה לאחר המעבר?

אתם בטח לא תשמחו לישון על מיטה מלאה אבק. עם ההגעה למקום חדש, מומלץ לנגב את המיטה מהאבק, ואם תרצו, לטפל בחלקי העץ עם ספריי רהיטים מיוחד.

כמה מובילים דרושים?

אם אינכם הבעלים המאושרים של פריט יקר ערך ומיוחד, אז במקרה כזה שני מובילים מקצועיים יספיקו בהחלט. בהובלת מיטות מסיביות העשויות מעץ מלא או מתכת יתכן וידרש כוח עבודה נוסף.

כיצד להעביר את המיטה ברכב פרטי?

אנחנו רוצים להזהיר אותכם מפני מעשה פזיז ומסוכן שכזה. הדבר היחיד שאולי תוכלו להעביר ברכב פרטי זאת מיטת תינוק או מיטת יחיד. ניתן להעביר אותם מפורקים על גגון של הרכב. בכל המקרים האחרים, עדיף לא לסכן את הרכב, רהיטים ואת עצמכם.

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כבר עכשיו ולקבל שירות מקצועי במחירים נוחים. מומחי החברה יבחרו את האמצעים ואת הכלים הטובים ביותר לביצוע מושלם של ההובלה.

מחפשים הובלת מיטה בבאר שבע והסביבה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת!​

השאירו פרטים ונחזור אליכם,
או לחצו התקשרו 050-3061520