הובלת אופנועים בבאר שבע

מחפשים חברת הובלה שתעזור לכם בהובלת אופנוע בבטחה?  צרו קשר עם חברת "נקסט – הובלות בבאר שבע" ותשכח מצרות ודאגות מיותרות!
אנו מציעים מחירים נוחים לכל סוגי ההובלות עם סבלים מקצועיים וכל הכלים הנדרשים. המומחים המנוסים שלנו יבצעו במהירות את כל פעולות של אריזה, העמסה ופריקה.

ישנם יתרונות רבים בשימוש באופנוע כאמצעי תחבורה. במיוחד בערים גדולות, כאשר הרחובות עמוסים ויש פקקים באורך קילומטרים. המכונית תתקע בפקק כזה במשך זמן רב, ואופנוע יוכל להמשיך בדרך בגלל הגודל שלו.

אך במקרה שאופנוע מתקלקל, יתרונותיו יכולים להפוך ברגע אחד לחסרונותיו. זאת יכולה להיות בעיה של ממש  לתפוס אופנוע על גרר סטנדרתי. הובלת אופנועים עשויה להיות נחוצה לא רק במקרה של תקלה, והיא הופכת רלוונטית כאשר:

בכל מקרה, הבעלים, שתמיד רגישים לרכושם ודואגים לשלומו, רוצים להיות בטוחים באמינות ובבטיחות ההובלה.

הובלת אופנועים נכונה

הדרך הנפוצה היא הובלת אופנוע באמצעות נגרר מיוחד. הובלה מסוג זה מצריכה חישוב עומס מדוייק ומערכת חיזוק אמינה. יש להדק ולחזק את המטען, כך שהוא לא ישתחרר במהלך הנסיעה. בנוסף, לא מומלץ להעביר מטענים שמשקלם יותר מ -300 ק"ג בנגרר מיוחד, ולכן עדיף להשתמש ברכב מסחרי שמותאם במיוחד להובלות מהסוג הזה. כך תוכלו להוביל גם אופנועים קלים וגם כבדים.

לשם כך תוכלו להיעזר בשירות של חברת ההובלות שלנו אשר מבצעת הובלות אופנועים והמצוידת בכל הציוד הדרוש. גוף האופנוע מחוזק ברצועות כדי לספק לו את היציבות הנדרשת. ואביזרי הידוק מיוחדים מחזיקים היטב את הגלגל הקדמי.

על האופנוע להיות ממוקם על הרכב בצורה מסוימת: בדגמים מסוימים, מיכל הדלק והמנוע חייב להיות אנכיים בזמן ההובלה, והאופנוע עצמו חייב להיות קבוע היטב. הובלת אופנוע על הצד אינה מומלצת מכיוון שהיא עלולה לפגוע בחלקי הפלסטיק והמנוע וקיימת גם סכנה של דליפת דלק או שמן. זה בטוח יותר ונוח יותר להוביל את האופנוע במצב עומד.

בעת בניית מסלול הנסיעה צריכים לקחת בחשבון את כל הקטעים הקשים של הכביש, פניות מסוכנות, נוכחות מנהרות, גשרים וכו'. בטיחות היא בראש סדר העדיפויות בעת תכנון מסלול הנסיעה.

 

מדוע כדאי להזמין הובלת רהיטים בחברת "NEXT"

כשאתם מזמינים שירותים שלנו, אתם מקבלים מגוון מלא של שירותי הובלות באיכות גבוהה:

חברתנו עובדת בתחום הובלות מטענים מזה מספר שנים, לכן, בעת ביצוע העבודה אנו תמיד לוקחים בחשבון נסיבות כוח עליון ומסוגלים להתמודד עם קשיים וסיטואציות לא צפויות.

מחפשים הובלת רהיטים בבאר שבע והסביבה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת!​

השאירו פרטים ונחזור אליכם,
או לחצו התקשרו 050-3061520