הובלת ארון בבאר שבע

מחפשים חברת הובלה שתעזור לכם בהובלת ארון באיזור באר שבע בבטחה?  צרו קשר עם חברת "נקסט – הובלות" ותשכח מצרות ודאגות מיותרות!
אנו מציעים מחירים נוחים לכל סוגי ההובלות, וגם עזרה בשירותי הרכבה ואריזה עם סבלים מקצועיים וכל הכלים הנדרשים. 

איך מכינים את הארון לפני הובלה?

היום כמעט בכל בית בישראל תמיד יש לפחות ארון בגדים אחד. ארון בגדים הוא רהיט ענק, ובעייתי מאוד להעביר אותו לבד. בדרך כלל, ארון לא יכול להיכנס למעלית, וגם גדול מידי בשביל להוריד אותו במדרגות. לכן חייבים לפרק אותו ואז להרכיב אותו מחדש. נכון, זה תהליך די ארוך ומסובך וכדי לעשות הכל בצורה נכונה וללא נזק אתם צריכים להיות בעל הכישורים המתאימים. לפעמים קורה שכאשר מפרקים את הארון, נגרם לו נזק רציני. זה נובע מהעובדה שלפעמים בארונות קיימים חלקים קבועים שלא ניתנים לפירוק.

כאשר אתם פונים לאנשי מקצוע, תוכלו להיות בטוחים שהפירוק והרכבה יעברו ללא בעיות לא צפויות ולא יגרם נזק לרהיט שלכם. המומחים שלנו מסוגלים להעביר כל פריט בצורה מיומנת, במהירות והכי חשוב – בבטחון מלא.

אם הארון לא היה כל כך גדול הכל היה עובר הרבה יותר חלק. אחרי הכל, ארון קטן ניתן להעביר לבד. עם זאת, המקרה אינו כה פשוט. במיוחד אם הארון שלכם עולה די הרבה כסף.

כאשר אתם פונים לחברת ההובלות NEXT הכל ברור: המומחים יגיעו, יארזו נכון את ארון, ואז יעמיסו אותו בזהירות רבה ויובילו אותו ליעד. אבל אם בכל זאת החלטתם לעשות זאת בעצמכם, תהיו חייבים לעשות עבודת הכנה יסודית.

לפני הכל, כדאי לחשב האם הארון יעבור ללא פירוק בפתחי הדלתות בביתכם הישן והחדש. ברוב המקרים,  הארון יהיה גדול מידי ולא יוכל לעבור. אם זה המצב, עליכם לפרק אותו. תעשו זאת בכמה השלבים:

  • נקו את הארון מכל התכולה.
  • הסירו את כל החלקים הפנימיים: מגירות, מוטות תליה, מראות וכ"ד.
  • פרקו את הדלתות.

לאחר מכן, ניתן לפרק את הבסיס והקירות.

אוי לציין כי כל פרט חייב להיות עטוף בפצפץ או חומרי אריזה מתאימים. אם אין לכם משהו מתאים בהישג יד, תוכלו להשתמש בקרטון, בקרטון גלי או קלקר לאריזה. לאחר מכן, הכל צריך להיות מהודק בעזרת סלוטייפ רחב. יש יחד עם זאת, שימו לב לחיזוק החלקים בזמן ההובלה, מכיוון שבמהלך נסיעה הם יכולים ליפול ולהיפגע. 

בזמן הנסיעה הארון וכל האלמנטים ההמפורקים שלו חייבים להיות מונחים ומחוזקים היטב. בשום מקרה אסור שיהיו רופפים ויזוזו בזמן הנסיעה.

מחפשים הובלת ארון בבאר שבע והסביבה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת!​

השאירו פרטים ונחזור אליכם,
או לחצו התקשרו 050-3061520