הובלה והרכבה של מוצרים שנרכשו בחנויות בבאר שבע

מחפשים חברת הובלה והרכבה בבאר שבע שתעזור לכם עם מוצרים שהזמנתם?  צרו קשר עם חברת "נקסט – הובלות" ותשכחו מדאגות מיותרות!
אנו מציעים מחירים נוחים לכל סוגי הובלות והרכבה באיזור באר שבע והסביבה עם סבלים מקצועיים וכל הכלים הנדרשים. 

מטבח להרכבה

אנחנו, בחברת הובלות נקסט, מוכנים לפתור כל בעיה הקשורה להובלה והרכבה של כל פריט ריהוט שאתם קונים. המובילים שלנו יגיעו עם הרהיטים, יכניסו אותם לביתכם או למשרד, ולאחר מכן מרכיבים מקצועיים יתחילו מיד לעבוד וירכיבו במהירות את כל הרהיטים שלכם

חשוב לדעת: אם אתם צריכים לפרק ולהוציא רהיטים ישנים – אנחנו יכולים לעזור לכם בזה בקלות! מראש, תתאמו את זה עם איש קשר שלכם בחברת נקסט, ונעשה את זה מהר ובצורה מקצועית ביותר.  

הרכבה –  בזהירות ובמהירות!

למרבה הצער, בעת התקנת המטבח, אתם צריכים לא רק להרכיב ולסדר נכון את הכל, אלא גם לקחת בחשבון צנרת גז, מים וביוב. אפילו טעות קטנה אחת יכולה להביא לנזק משמעותי והוצאות נוספות.

ארונות להרכבה

קלות ההרכבה של ארונות מזמן מוכרת לרבים שהחליטו להרכיב את הארון בעצמם. אבל כולם יסכימו פה אחד שלוקח הרבה זמן ללמוד את הציורים והוראות, ואז לפרק כל מה שהרכבתם באופן שגוי.

מיטות להרכבה

אם מיטה רגילה קלה ופשוטה להרכבה, אז עם מיטות הרבה פעמים הדברים נראים אחרת. בהתאם לדגם, המיטות יכולות להיות מצוידות במנגנוני כיוון משענת ראש ומגירות לאחסון מצעים שונים.

חדרי ארונות

חדרי ארונות מודרניים מתוצרת מאפשרים לכם להציב אותם אפילו בחדר השינה או במסדרון צפוף. אבל איך מרכיבים נכון את הפאזל הזה של קירות מפרידים, מדפים, ווים ומתלים? מאות ברגים, עשרות חלקים ואבזור שונה ומגוון. מאיפה מתחילים ואיך מסיימים?

סלון

מראה נעים ונקי שמושך תשומת לב –  כך אפשר להגדיר חדרי סלון של, מה שהופך אותם לנוחים ונחשקים ביותר. אבל רק אם הם מורכבים נכון! עיוותים במגירות נשלפות, פגיעות קלות בלוחות החיפוי, שוני ברמת המשטחים השונים – כל אלה הם תוצאות אופייניות של הרכבה עצמית. מהפעם השנייה או השלישית, כמובן, גם אתם תוכלו להרכיב את כל החדר בעצמכם – אך האם אתם באמת רוצים לצבור ניסיון על חשבון הרהיטים החדשים שלכם?

דברו אתנו והזמינו את שירותי הובלה והרכבה של רהיטים!

כאשר אתם משתמשים בשירות של הובלות ב NEXT אנחנו יכולים להבטיח לכם:

מחפשים שירותי הובלה והרכבה של מוצרים מחנויות בבאר שבע והסביבה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת!​

השאירו פרטים ונחזור אליכם,
או לחצו התקשרו 050-3061520