הובלת מכונת כביסה בבאר שבע

מחפשים חברת הובלה שתעזור לכם בהובלת מכונת כביסה בבטחה?  צרו קשר עם חברת "נקסט – הובלות" ותשכח מצרות ודאגות מיותרות!
אנו מציעים מחירים נוחים לכל סוגי ההובלות, וגם עזרה בהובלת מכונת כביסה עם סבלים מקצועיים וכל הכלים הנדרשים. 

הובלה נכונה של מכונת כביסה - מה עושים?

מעטים יודעים איך להוביל מכונת כביסה בצורה נכונה. טעויות, חוסר נסיון והכנה לקויה יכולים להיות סיבה לנפילה ולשבירה של המכונה. כאשר אתם מקבלים מכונת כביסה באריזה מקורית, שם יש שכבה מיוחדש שסופגת זעזועים. כשר אתם מחליטים להעביר את המכונה צריך לתכנן את ההובלה  מראש ולטפוס את כל החלקים שיכולים להיפגע בזמן המעבר. העמסה, הורדה מהרכב, התקנה נכונה ברכב – בכל אחד מהשלבים האלה יש להקפיד על מספר כללים.

כיצד להכין את מכונת הכביסה שלכם להובלה?

איך לשמור על תוף של מכונת כביסה במהלך ההובלה

שאלה חשובה היא כיצד לשמור על תוף מכונת הכביסה ואיך להבטיח חוסר תנועה מוחלט שלו בזמן ההובלה. תוף המכונה הוא המנגנון העדין והשביר ביותר. תנועתו בגוף המכונה, נפילת מכונת הכביסה – החלקים הפנימיים ייפגעו ויידרשו תיקונים יקרים או קניית מכונה חדשה.

הכללים להובלת מכונת הכביסה מחייבים שימוש בברגים – הם מבטיחים חיזוק של התוף. ברגים אלו כלולים כאביזרים נלווים סטנדרטיים. יש להכניס אותם לחורים בלוח האחורי של המכונה ולהדק בחוזקה. אם אתם לא מוצאים את הברגים המקוריים, אפשר לקנות אותם בחנויות לחומרי בניין.

ללא ברגי ההובלה של היצרן – עליכם לפתוח את הלוח הצדדי של המכונה ולהניח ספוג בחלל שבין התוף ללוח האחורי. בדקו את מידת הקיבעון כך שלא יהיה רעש בזמן ההובלה של המכונה. עדיף להפקיד את המשימה על מובילים, במקרה זה ניתן יהיה להעביר את מכונת הכביסה בבטחון מוחלט ובמחיר נמוך יחסית.

במהלך ההובלה

צריך לשמור על מגבלת המהירות הממוצעת, אסור לבצע בלימות ופניות חדות. קפיצות וזעזועים מוגזמים עלולים להוביל לפגיע במנגנוני המכונה.

מחפשים הובלת מכונת כביסה בבאר שבע והסביבה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת!​

השאירו פרטים ונחזור אליכם,
או לחצו התקשרו 050-3061520