אריזת דירה בבאר שבע

מחפשים חברת הובלה והרכבה שתעזור לכם עם אריזת דירה?  צרו קשר עם חברת "נקסט – הובלות" ותשכחו מדאגות מיותרות!
אנו מציעים מחירים נוחים לכל סוגי אריזה הובלה והרכבה באיזור באר שבע והסביבה עם סבלים מקצועיים וכל הכלים הנדרשים. 

אריזת תכולת הדירה - מה חייבים לדעת?

אחד התנאים העיקריים למעבר דירה קל ומוצלח היא אריזה. אם, למשל, ניתן פשוט לזרוק בגדים ונעליים לשקיות ולקופסאות, מה לעשות עם שאר הדברים? אף אחד לא באמת מאמין שאדם שצריך לעבור דירה בפעם הראשונה יידע מה לעשות עם כלי מטבח, ציורים, נברשות ושאר דברים שבירים ובעלי ערך.

הגיע זמן לארוז?

כדי להיפטר לחלוטין מכל הדאגות לגבי אריזה, תוכלו לפנות לחברת הובלות NEXT, העוסקת בתכנון מלא של ההובלה מ א' עד ת'. במקרה זה, לא יהיה צורך לחפש חומרי אריזה וקופסאות וגם לא לארוז דברים לבד באופן כללי. גם עם יש לכם כל החומרי אריזה נדרשים זה לא אומר שהדברים והריהוט יהיו ארוזים היטב. צריך לדעת לארוז נכון, לכן חברות הובלות מכשירות את הצוות שלהן ונותנות להם כלים נוספים בתחום האריזה.

אריזה מקצועית - איך ולמה?

חומרי אריזה מגנים על רהיטים בעת העברתם לרכב – אחרי הכל קל לשפשף את פינת השולחן או הארון על מעקה או קיר. בעת הובלת רהיטים כמו ארוניות, כסאות ושולחנות נערמים לרוב זה על גבי זה. כדי למנוע שריטות, עוטפים אותם בניילון בועות או בקרטון. אם הרכב מאפשר, והריהוט אינו חדש לגמרי, לפעמים מספיק רק להניח בינם ובמרווחים קרטון ולקשור אותם היטב.

כאשר בגדים תלוים בארונות, ניתן להעבירם בארגז בגדים מיוחד, במקרה זה הבגדים אפילו לא יתקמטו. רהיטים מרופדים צריכים להיות עטופים גם בניילון נצמד, כדי לא לפגוע בריפוד וכדי שהוא לא יתלכלך. יתר על כן, ריהוט עשוי עור אמיתי צריך לקבל מיגון ברמה טובה ביותר.

בעת ביקור אצל לקוח, חברות הובלות NEXT  מספקת לעובדיה סט שלם של ניילונים, קופסאות וחימרי אריזה נוספים.בעת האריזה יש לסמן כל קופסה, במיוחד אם הן מכילות מסמכים או חפצי ערך. נערך גם רישום של כל הדברים, ולכן לאחר מתן השירות, הבעלים יכולים לבדוק האם הכל נמסר לו במקום מגוריו החדש. לעתים קרובות למדי, אריזת דברים נעשית כאשר הבעלים כלל אינו בבית. יחד עם זאת, הוא יכול לסמוך לחלוטין על חברת ההובלות, מכיוון ששם כח תהליך עובר מעקב קפדני, והמוניטין של החברה הוא החשוב ביותר.

מכל הסיבות הללו, עדיף לסמוך על מקצוענים בכל מה שקשור לתחום האריזה אם אתם צריכים להעברי פריטים גדולים, שבירים או בעלי ערך.

כאשר אתם משתמשים בשירות של הובלות ב NEXT אנחנו יכולים להבטיח לכם:

מחפשים הובלת אריזת דירה בבאר שבע והסביבה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת!​

השאירו פרטים ונחזור אליכם,
או לחצו התקשרו 050-3061520