הובלת ספה בבאר שבע

מחפשים חברת הובלה שתעזור לכם בהובלת ספה באיזור באר שבע בבטחה?  צרו קשר עם חברת "נקסט – הובלות" ותשכח מצרות ודאגות מיותרות!
אנו מציעים מחירים נוחים לכל סוגי ההובלות, וגם עזרה באריזת ספה עם סבלים מקצועיים וכל הכלים הנדרשים. 

ספות גדולות, רכות ונעימות – כולנו אוהבים אותן. אבל לפעמים היתרונות האלה הופכים לבעיה. והבעיה העיקרית זה הגודל!

אנו נסביר לכם על המקרים שבהם יש צורך להעביר את הספה האהובה עליכם למקום מגורים אחר. ואם זו גם ספה עם ריפוד עדין, או פריט נדיר ובלעדי – אז הבעלים מתחיל להתלבט כיצד להעביר את האוצר שלו בדרך הבטוחה ביותר.

ואם צריך להעביר לא ספה אחת, אלא כמה ספות בבת אחת? אז הבעיה הזו עבור רבים הופכת להיות כאב ראש רצינית במיוחד.

ועדיין, לא צריך לדאוג יותר מדי אם זה המצב שלכם! כדי לתת מענה לבעיות מהסוג הזה, הקמנו את חברת נקסט (NEXT) הובלות המספקת שירותי להובלות שונות באזור באר שבע והסביבה. כדאי שתהיו בטוחים ורגועים יותר נענה פה על השאלות הנפוצות ביותר.

הובלת ספה - שאלות נפוצות

כיצד להעביר את הספה - במצב קיים או מפורקת?

יש ספות בעלות צורה נדירה או מיוחדת, מה שבסופו של דבר מסבך את תהליך הובלה. הצוות שלנו, בזכות הניסיון המצטבר יכול להוביל את הספה גם בשלמותה ללא צורך בפירוק.

אבל אם זה מתאפשר אנחנו יכולים להעביר ספה גם בצורה מפורקת. אם לפני ההובלה אתם מתכוונים לפרק את הספה, אז את כל חלקיה, עוד לפני הגעתם של המומחים שלנו, רצוי לארוז באזרת מוצרי אריזה מתאימים.

הובלת ספות עם נקסט הובלות

מובילים מנוסים יעמיסו בזהירות, על פי כל הכללים, את הספה לרכב. ואחרי הגעה ליעד יפרקו בזהירות במיקום נוח, לפי הבקשה של בעל המטען.

באיזה רכב מתאים להובלת ספה?

כדי להוביל ספה מבלי לפגוע במראה או אביזרים שלה, עליכם להזמין מראש משאית שמידותיה עולות על מידות הספה שלכם. חברתנו יכולה לספק רכבים בגדלים שונים, כך שאנו יכולים להתמודד בקלות גם עם הובלת ספות ילדים קטנות וגם עם דגמים גדולים במיוחד של ספות פינתיות (שאינן מתקפלות).

יש לפחות שלוש סיבות לפנות לנקסט הובלות:

מחפשים הובלת ספה בבאר שבע והסביבה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת!​

השאירו פרטים ונחזור אליכם,
או לחצו התקשרו 050-3061520